Viser innlegg med etiketten rena. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten rena. Vis alle innlegg

tirsdag 28. august 2012

Oppsummering av turen

Heisann gutter og jenter!

Nå har jeg og Joachim hatt en sinnsykt moro uke. Desverre så er det ikke alt som passer på offentlige medier som blogger. Så jeg tar med meg det greie:)

Kort oppsummering så bodde vi hos tidligere turnekompis Espen Bjørholt fra bandet jeg nettopp har signert. Tripod.
Her var vi i to dager etter vi var i Rena å spilte på åpningen av studieåret 2012.
Noen av bildene illustrerer en del hva vi har gjort da. F.eks laget ny sang"Starlight Rose", vært på besøk i NRK studio hos Kveldsnytt på P1. Sett på Nidarosdomen, solgt masse cder og venta på NSB som var forsinket igjen....
Til slutt, og det siste jeg husker fra lørdag. så ble det en B52. Poff....

Sist men ikke minst. Vi fikk en to sider sak i Agderposten idag, en firer av Østlendingen og en anbefaling av Wimp mot Tyskland:) Pretty good day eyh:)?


     








onsdag 23. november 2011

Trøkker i salaten


Yo!

Den siste uka har begynt å bli ganske hektisk og jævlig...Ja! Det er min feil.
Jeg holder på med en eksamen i noe som heter E-Strategic marketing hvor jeg skal levere to oppgaver på 20 sider hvor. Om brukergrensesnittet til nettsiden, og hvor teknisk anlagt nettsiden er lagt opp. Til nå har jeg fått skrevet fem sider pittelitt med bilder og diverse snørr.

Denne skal da leveres inn på den 28 november, samtidig som vi får utlevert en heidundrendes tre dagers eksamen i ett ekstra fag jeg tok for "gøy" som heter Musikk og Kulturforståelse. Mest med tanke på at jeg kunne bli med å ta ett låtskriver fag til våren med Musikk Produksjon som jeg også studerer. (I tillegg til Music Management) - Geee
Da skal dette være en tre dagers hjemmesksamen, som jeg skal gjøre på tvers av Event management innleveringen min den 6 desember!! Og på toppen av kransekaka, så skal jeg flytte den 1 desembner)(skjer ikke) . Neida, var ikke nok! Har også konteeksamen i Grunnleggende regnskap den 6 desember som er en fire timers eksamen.
Når den er ferdig, så får jeg littegrann ro i sjela før det braker løs med innføring i lydproduksjon(levere en innspilt låt), hør gjerne de jeg har gjort tidligere i år her med god tilbakemelding.

Men på toppen av "dette" så blir det muntelig fremførelse i Event management den 14 desember på tvers med den låta. Pluss at jeg har konsert på Cafe Mir i Oslo med det beste bandet på jord:) DEPUI. Og øvingen må være klokken 16.30 på dagtid.

Pluss konsertene ja:
15 Desember - Cafe mir - Oslo
17 Desember - E- Teateret i Lillesand(Julekonsert)
18 Desember - Evje Kirke - Julekonsert
18 Desember - På Hjørnet - Kristiansand
22 Desember - Revsnes hotell ( Arbeid I setersdal )

Så slutte vi av Narsj med to uker i Thailand fra 23 desember:D

Ja. Godt å få det ut:)