torsdag 10. september 2015

Oppsummering av sommeren 2015

Hei hei!
Og velkommen inn i mitt hode!

Jeg har en greie at jeg ikke skriver så mye her lenger, men tror kanskje det er på tide å begynne igjen?
De av dere som har vært her inne før, vet at det kommer noen radikale meninger, av og til er det 10% selvskryt og litt erfaringsmessig hva jeg skriver om.

Med tanke på at jeg har dysleksi og er blogger/låtskriver, så skal jeg prøve å holde innleggene i korthet - tekstmessig! BOOM!

Har tenkt å legge ut en liten oppsummering på hva som har skjedd i sommer.
I all "korthet" så har jeg vært på  turne i Tyskland, sluppet singel, laget nye låter og jobbet med Ghost Town Artist.  Under ser du mer

Skryt= Blei heldigvis en del av dette under turneen :) (se mer i bildet under:) 

Salg ifra Cd'er i Tyskland

Bygda i Tyskland

Dagen jeg kom hjem fra Tyskland så ble jeg invitert til Bekkefaret festivalen

Fikk til og med tid til å lage en sang sammen med denne godgjengen i Silver Town Studio

På besøk hos familien i Kristiansand

Fikk visst en kjempefin konsertanmeldelse i Tyskland au:)

Gjør meg ingenting;)

Lagde lit musikk i Tyskland

Ble en del hvete-øl i Tyskland....

Ikke verst å ha sin egen fanklubb i Bremen:)

Skvuppfestivalen 2015

Krabbekallas i Kristiansand

Tidlig spillejobb på studieåpningen av Høgskolen i Hedemark

Ghost Town Artist fylte tre år :D

Sony Music hadde også fest :) 

Debutantfestivalen på Kulturhuset


Spillejobb på Parkteateret 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar