lørdag 29. august 2009

Første dag på bloggen

Hei godtfolk!


¨Mitt navn er Bent Ivar Depui Tversland og er 25 år fra Kristiansand. Bor for øyeblikket i hovedstaden Oslo."


Dette er som du ser min første dag i bloggens verden. Grunnen til at jeg valgte å begynne blogging er fordi jeg var på seminar med en kjent og kjær blogger Thomas Moen. Han inspirerte meg til å starte blogging med tanke på å gi fra meg litt info om hva jeg driver med.


Musikken jeg driver med
For dere om ikke kjenner meg så driver jeg mest med musikk. Jeg har et band som heter Depui og er oppkalt etter familienavnet mitt. Dette bandet har jeg jobbet med i ca halvannet år og spilt over alt i Norge, Thailand, Russland, Usa og Irland. Det jeg liker best med bandet er navnet:) Siden jeg reiser mye alene å spiller, så er det enkelt å pakke kofferten å gå der jeg får en gig. Ellers så har jeg forøvrig fått meg en ny besetning siden sist jeg spilte på Quarten 09. Bård Aarvik, Ole Martin og meg selv som forøvrig heter Bent Ivar Depui Tversland. Det er enda ingen fast bassist i bandet, men jeg skal ikke si det blir umulig å få tak i siden vi holder til i Oslo.


Musikken kan du forsovidt høre på www.myspace.com/depui . Visst du har blogg, så hadde det vært utrolig kult om du kunne linke denne adressen videre:() Da hadde jeg blitt kjempeglad, og vil selvsagt gjøre det samme for deg;)


Vel! Nok for denne gang. Nå skal jeg videre å sjekke ut andre sine blogger for litt inspirasjon.


Hei & hå!

5 kommentarer:

  1. Velkommen som blogger! Blir spennende å følge med. Ser du har flyttet til Oslo nå, håper du trives i by'n!

    Nå skal jeg klikke meg inn på myspace sia di å høre litt på musikken du lager:-)

    SvarSlett
  2. hehe, takk for det:) Jeg kommer til å bli en ivrig oppfølger av bloggen din visst du forsetter med slike matretter;) hehe

    Trives til nå vedig godt i Oslo! Masse hyggelige folk her, og det skjer bestandig noe jeg må få med meg:) hehe

    SvarSlett
  3. glimrende:) Håper jeg skal klare å undeholde deg litt her :) hehe
    Det er utrolig artig å lese andres blogger egentlig, visst de har kult stoff å komme med:) har allerede lært med noen ne matoppskrifter:P hehe

    SvarSlett
  4. hehe jasså? vært innom http://www.bakemat.com ? :P hehe.. blogger er arti!

    SvarSlett