mandag 31. august 2009

Fvn skribent beklager seg

Hei & hå alle sammen!

Det ser ut som jeg fikk respons på bloggen jeg sendte ut igår. Etter mye om å men har jeg endelig fått svar etter å ha sendt en container med pressemeldinger. Altså en mail som viser at det finnes litt ydmykhet i Fvn. ( det måtte jo være en jente når det først skjedde:)
Jeg skal selvsagt ikke oppføre meg som en surpomp og ikke gjøre noe med mailen. Og jeg velger med å si takk for mailen jeg fikk av Cathrine! Dette var det hun skrev tilbake:


Hei Bent Ivar.
Jeg leser i bloggen din at du er såret og vonbroten på mangelfull oppmerksomhet fra Fædrelandsvennen. Jeg tenkte jeg ville prøve å forklare hvorfor det ble akkurat slik denne gangen. Det er riktig at det er Ove Rønningsland og jeg som skal dekke Protestfestivalen i år, men den offisielle åpningen er ikke før mandag 7. september. Vi har derfor skrevet inn programmet før åpningen i en forhåndssak på grunn av andre arrangementer og hendelser som også skulle dekkes. Fredagen er også spesiell for oss i Fevennen fordi vi har ekstra tidlig deadline og har derfor ikke muligheten til å dekke kveldsarrangementer. I tillegg hadde både Ove og jeg fri fra jobb fredag. Jeg registrerte heller ikke at mailen du sendte kun var addressert til meg, da hadde jeg selvfølgelig gitt deg en tilbakemelding på at jeg ikke hadde mulighet til å dekke konserten. Manglende dekning har ingenting med deg personlig å gjøre, og jeg håper du fortsetter å sende pressemeldinger om fremtidige konserter. Et tips er å være tidlig ute med info, og vite at fredagskvelder er vanskelig for oss. I tillegg har den siste tiden vært ekstremt hektisk med mange arrangementer som avvikles på samme tid, og vi er kun én person på jobb i helgene. Vi prøver så godt vi kan, men vi kan ikke være alle steder samtidig, eller dekke alt like godt. Håper du har en fin dag, og lykke til videre med artistkarrieren.
Mvh. Cathrine Sordal

Jeg forsetter denne mailingen med et spørsmål til de som velger ut bilder. Nå som det gjelder denne saken av åpningen på protestfestivalen. Releasekonserten sist fredag 28 august. http://www.fvn.no/kultur/article696013.ece
Ta f.eks bildene.(jeg velger å fokusere på disse siden de er litt merkelig valgt ut) Dobble bilder. Nesten samme avsnitt på dem tilogmed. Dette gjelder ikke bare for min del hvor jeg ikke er tilstede som artist i lokalet. Det gjelder også Birgitta Sirene og samtidlige på releasekonserten. Det er ikke sikkert jeg er fotogen nok døgnet rundt til å være med på slikt. Men det var flere andre tilstede som også kunne.
Vel, jeg lar dette gå for denne gang siden jeg er positivt overrasket over å få et gladsvar tilbake.

Og en siste ting. Hvor var Tuva Syversten henne?

Mvh Bent Ivar

1 kommentar:

  1. Kjekke opplysninger dyu tyner ut ... Klippe klippe lime lime..og der sendte jeg en mail til Chatrine !!

    takk

    SvarSlett