torsdag 24. oktober 2013

Ganezha baner vei for resten av landet





Facebook

Noen av de få gangene hører jeg "hip hop", skal det virkelig mye til for at jeg gir det en sjangs. Men sjangeren Deadbeatz var vel kanskje det som fikk meg interessert. Jeg kaller han en veibaner!

Debutsingelen til Genezha fra Bergen er ikke helt ordinært på noen måte. Den får meg til å slappe av, samtidig som den gjør meg nyskjerrig på hva som skjer next. Spesielt i musikkvidoen som gir meg assisasjoner til ett norsk Daft Punk og Frode Grytten.(Som han er influert av ifølge presseskrivet jeg mottok)

Hans to siste produksjoner ble også anbefalt som måndens singler på "Nattogdag". Samtidig som Gaffa har snust på artisten den siste mnd - også kalt mordersingel.

Artisten er inne i studio allerede nå og jobber med nytt materiale. Så dette er nok ikke siste gang du hører noe fra Bergensgutten.
Vel verdt en sjekk uansett hva slags sjangerelsk du har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar