torsdag 19. november 2009

Lillesand

Hadde nettopp et show med den nye besetningen til Depui sist fredag den 13 av alle dager.
Noe som resulterte i to dager på snørra og mye moro. Som noen kanskje har fått med seg, så har jeg gitt livet mitt til World Of Warcraft de tre siste månedene. Kanskje derfor jeg har vært så innaktiv her på nettet. Vel, anyway!

Giggen(s.b:konserten) i Lillesand var utrolig gøy. Dette blir nummer fire i rekken av de konsertene vi har hatt med det nye mannskapet til Depui.
Første: Sorrento bar i Oslo
Andre: Showcase for Gramart
Tredje: Cafe Fiasco
Fjerde: Kick scene i Kristiansand
Femte: E-teateret i Lillesand
Av disse fem konsertene, så må kanskje Lillesand si å være den konserten som gjorde at det løsnet for oss. Synd å si det men det var den giggen som var mest surr på av de andre.
Når vi skulle ha lydsjekk så forsvinner lydmannen, og kommer tilbake etter ti min.
Helt syk snål lyd når vi skulle finne monitorer og slikt. Dvs det låt sprengt. (ikke en flott combo når jeg hører meg selv), og masse tulling med klang som jeg bruker når jeg synger.

Jaja. Det varlit konsruktiv kritikk av det harde slag til Lillesand. Men det skal også sies at publikum var fornøyde. Applaus og stemmning var på riktig plass. Spesielt en person i lokalet som hadde slått det meste av promillegrenser, hadde gjort opp sin menning. Enten var det"JÆVLA DÅRLIG PUBLIKUM". Eller Jævlig bra musikk!!!
Jo, det var utrolig flaut:) men det gikk heldigvis bra.
Tilbakemeldingen var fin. Og det ligger en sang ute på myspacen du kan skjekke ut fra konserten.
Toffen Gudersen hadde også visstnok kommet for å høre på oss (siden vi egentlig var siste band på plakaten). Men siden vi ville spille nestsist, så hadde han desverre kommet for seint til Depui:)

Vel, håper det var en liten oppdatering på hva som har skjedd i mitt liv for en liten stund.
Håper ikke det blir like lenge til neste gang:)

Bent Ivar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar