tirsdag 15. september 2009

Jens Stoltenberg og meg selv

Hei igjen folkens.
Må innrømme at jeg har vært dårlig til å skrive i det siste. Kanksje en del posting av enkle videoer som jeg syntes er morsome eller relevante i forhold til mitt liv:)

GRATULERER AP MED STRÅLENDE SEIER!!!
Jeg er veldig glad for AP vant. Med tanke på kultumidlene som blir gitt ut av Giske, så er min musikalske latskap sikret:) Dvs at jeg kan forsette å søke støtte fra bandorg og andre for å dekke studio innspillingen min:) Noe jeg liker veldig godt:)

Men et par ting jeg ikke har fått med meg er om AP hjelper til de selstendignæringsdrivende?
Jeg for min del har et enkeltmannsforetak jeg tjener min lønn på. Siden jeg jobber på privat musikkskole og spiller konserter i helgene så er dette eneste måten å overlese på akkurat nå. Men når jeg blir gammel å skrukete, hva da? Sykemeldi ger, pensjon, uføretrygd osv!

Derfor var det rett før jeg stemte Høyre!

Bent Ivar Depui
www.myspace.com/depui

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar