søndag 6. desember 2009

Depui har vært i studio

Hei igjen:)

Kort breif om studio oppholdet :
Siden fredag den 4 desember har bandet mitt Depui vært i studio frem til idag som er søndagen.
Vi har fått besøk helt fra Kristiansand og omegn for at folk ville spille inn sammen med oss.
Vi har valgt tre forskjellige låter i litt forskjellig sjanger. Det er Here we go som er en rolig låt som handler omhvor mye folk i storbyer blåser i andre. (en sang jeg lagde om London for noen år siden), Start Healing som jeg lagde om Thailand etter mitt besøk der. Utrolig god atmsfære og bra mennsesker der. Og til slutt "On the Edge" som var en hylles sang til en turne jeg og Steinar Hjelmbrekke hadde i sommer.

Innspillgen har gått bra, men har tatt lang tid. Fredagen så var ikke jeg hjemme før etter det hadde gått 17 timer. Samme skjedde i dag, og det ble en 13 timers vakt i går.
Stemmningen i bandet med produsenten/tenikkeren våres har vært strålende. Selv om det fantes uenigheter, så var det alltid mulig å komprimere alternativene til ca det samme:)

Uansett, en stor takk til Hanne Swatland som kom helt fra Kristiansand for å kore, og Kristoffer Thorset som kom fra Oslo S for å spille sax med oss;) hehe

Siste inspurt blir på tirsdag da vi skal mikse sangene:) Det blir gøy!


Bein

1 kommentar:

  1. You have been challenged :)

    http://l1i9z8z4.blogspot.com/2010/02/jeg-har-blitt-utfordret.html

    SvarSlett