lørdag 13. november 2010

Studio Blogg 1







Hei igjen folkens.
Nå sitter jeg og Thomas å leker oss i studio med en ny låt kalt "Let it go"
Innspillingen så langt har gått veldig bra. Vi har mer eller mindre gjort ferdig I wish, once to be a king og When she comes. Vi har spilt inn grunnkompet til Destined to Fly, så den er snart ferdig tenker vi.

Vi har brukt en hel masse rare instrumenter denne gangen, og alt er spilt for hånd og evt manipulert lydbildet til en viss grad. Vi har f.eks brukt ett kult instrument som heter Calimba eller noe sånt. Ett svært rør som lager sand lyd. Og masse fete gitar effekter:)

Alt i alt, så er jeg fornøyd med innsatsen som er gjort til nå. Siden jeg ikke har med meg band denne gangen, så får jeg litt mer tid til å eksprimentere og leke litt. Noe jeg har savnet.
Sånn som det går nå, så blir det en blanding av elektronika og akustisk musikk. Det er nydelig:)

Ellers så fikk jeg vært på konsert i går med Jane Helen på Soria Moria som var veldig bra.
Der traff jeg blant annet min kjære søster som var en smule full:P Og Cassandra, som ikke var full i det heletatt:) Før seinere:P

Jeg traff også platesjefen min fra Nordic Records som kjøpte øl til meg og Thomas. Og litt diverse folk rundt omkring. Meget hyggelig kveld alt i alt:)

Imorgen ser jeg frem til å treffe Tuva Syvertsen fra Valkyrien Allstars og Sunniva Lind Høvertstad (Sang også på Silent Child) som skal komme å synge. Det blir cool:)

Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar