søndag 14. november 2010

Studio Blogg 2










Hei igjen folkens!
Idag ankom vi studio rundt kl 2.45. Etter å ha jobba til klokka 2.17, så sov vi ca 12 timer.
Meg og Thomas spiste frokost idag morres med kjæresten hans, "Malin" som var veldig hyggelig.
Etter dette reiste vi sakte men sikkert mot studio.

Nå begynner sangene jeg har jobba med i helgen å se sin slutt. Så langt har planen vært å leke med lyder som høres gøyeale ut.
Det blir mye congaz, rytmeegg koring og god stemning.


Idag har Sunniva Lind Høverstad vært inne å synget inn på to låter. Som ble veldig bra. Mest sannsynlig så kommer hun til å være med på en sang som ble bra. Pluss at hun har tatt dokumentasjon bilder som ble veldig gode. Disse legger jeg snart ut så fort jeg får dem.

Tuva Syvertsen fra Valkyrien allstars kom også inn idag for å gjøre koringer og hardingfele.
Det er lenge siden jeg har jobbet med folk som er så flinke og laybacked. Hun var enormt folkelig og hyggelig som person. Ikke minst veldig dyktig musiker! Hun var veldig rask på å ta ting som var drittkule. Hun er kanskje den kvinnelige versjonen av meg. Sårhet utav 1000, og kraft. Selv om hun innrømte å være litt fyllesjuk:p Så gav hun låtene det jeg var ute etter:)

Akkurat nå virker det som vi snart er ferdige. Meg og Thomas gjør When she comes enda litt trøkk før vi gir oss. Etter det så skal vi legge på litt slide gitar som gjør den siste finishen på sangene:)

Nedenfor finner du navnet på de sangene vi har spilt inn. En del nye:) Wee

1.When she comes
2.Destined to fly
3.Rearranged
4.I wish, once to be a king
5.Buzride

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar