lørdag 30. oktober 2010

Konsert på cd butikk og Munkehaugen

Tenkte jeg ville skrive om siste konserten på turen min som var i Arendal på Munkehaugen Kultursenter.

Meg min eminente tour manager mamma var altså på tur igår:) Vi reiste fra Evje rundt halv fem for å være i Arendal rundt klokka 6. Som vanlig har vi alltid de beste samtalene våres når vi sitter i bilen. Så vi pratet om alt mellom himmel og jord mens vi kjørte.

Da vi kom fram dukket Ole johan opp og tok oss hjertlig imot. Sammen med lydtekniker Tore som også gjorde en fantastisk jobb !
Vi gjorde lydsjekken veldig raskt, og ikke lenge etter dukket både Renate fra tidligere drama klassen min. Noe som viste seg å være veldig hyggelig:) Sammen med Renate kom Sheila og Julie som jeg skulle gjøre kveldens act med. Disse to jentene var veldig positive og utrolige flinke til å spille.
Etter ders lydsjekk så tok jeg, Renate og Julie en tur till butikken for å kjøpe sigaretter. Der fant jeg ut av en ting jeg ikke var klar over. Renate hadde tydligvis fått interesse for det samme kjønn:) hehe. Litt satt ut, så jeg turte ikke spørre engang:P
Da vi kom til butikken, så fant jeg en orkide, sånn som det finnes på cd coveret mitt. Som jeg ville ha som rekvisit på scenen:) Sendere så fikk jeg gitt denne til Ole som arragerte kvelden for oss.

Antall publikumere var ikke helt å skryte av, men det var utrolig koselig og intimt med de som var tilstede. Vi hadde også tidligere x-faktor kjendis Carl Fredrik som stod ansvarlig for innholdet i baren tilstede:)
Spillingen og moves til She var sexy og deilige. Hun har virkelig mye på hjertet når du hører henne.

Spillingen min gikk veldig bra, har ikke så mye å si på det jeg gjorde annet at jeg koste meg masse:=) Ingenting gikk galt ihvertfall! :)

Etter konserten fikk jeg en melding om at jeg måtte komme meg ned til NO9 på "Social Club" på Langbrygga. Dette var en liten platebutikk med ca 30 folk studd inn i ett lokale der de spilte inn live og musikkbransjefolk samlet seg.
Der hadde sjefen for Canal street og eieren(Espen) av huset satt opp en innspillings/live jam i annledningen at det var siste fredag i mnd. Der veltet det inn folk som ble nyskjerrige på "den lille gutten med den røde gitarreima". Når jeg begynte fikk jeg en kjempe artig presentasjon av Mats. Og folk fulgte med.

Jeg fikk kjempebra med applaus, og folk klappet meg på skuldra og takket meg for innspillet jeg hadde bidratt med.
Jeg fikk også beskjed om at jeg burde komme innom Myrhen gård i Februar, av Monica Brenna som virket som den søteste damen jeg har truffet på lenge:)
Dette takket jeg høflig ja til, og dermed ble det satt:) Yey!!!
Hun snakket også om at jeg burde prøve meg i Drammen, på Buddys. Noe jeg skal ta opp.

Alt i alt, så hadde meg og mamma en kjempetur til Arendal!!!
Takk til Ole Johan som tok meg inn under sine armer. Monica som inviterte meg til No9.
Og ikke minst alle som kom til stedene jeg spilte!!

Godt minne:D


Mvh Bent Ivar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar