mandag 25. oktober 2010

Start Healing Tour


Det er på sin plass å skrive litt om turen syntes jeg:)

Jeg, Gaute, Tony og Kim Inge har vært å spilt to konserter denne helgen. En konsert i Hamar på Hydranten, og en i Rena på Bobbos.

Jeg har ikke lyst til å røpe altfor mye småligheter, men vi hadde en veldig god tur!
Vi reiste fra Rena på fredag klokken 16.00 for å kommer oss til spillestedet hvor vi avtalte å møte crewet kl 18.00. På veien bort hørte på musikk, sang og litt forskjellig. Blant annet så kjørte vi innom senteret i Elverum for å kjøpe to nye gitar reimer til meg og Gaute.

Når vi kom ut igjen, så trodde kim han hadde fått parkeringsbot. Noe som senere viste seg å være en advarsel fordi han stod på Handicap parkeringen. Doh!

Vi ankom Hamar ca rundt 18.08. Der hang det depui plakater over hele byen sånn cirka.:P
Vi hilste på Crewet og support bandet våres "How Green Was Your Valley" fra Hedemark ett sted. Vi fikk masse tid til å prate med dem ettersom vi hadde noen timer å slå ihjel.
Det som er veldig vanlig når man reiser å spiller, er all ventinga. Rart å tenke på når man venter opptil 5 timer for å spille 40 min. Men men, jeg er ihvertfall vandt til det.

Kim Inge fikk sitt første oppdrag som manager for bandet, og var utrolig dyktig til å gjort ting. Selvsagt så var dette hans første jobb, så jeg instruerte han til punkt og prikke. God ble han ihvertfall:)
Etter ventingen, så begynte Joachim og Renate å spille. Og de lagde kjempefin stemmning.
Litt sånn Bob Dylan møter Sissel Kyrkjebø ish :)

Når vi omsider skulle på, hadde vi gledet og gruet oss enormt.
Ettersom lydsjekken gikk veldig bra, så tenkte vi ikke over at volumet våres var "monster høyt" i forhold til oppvarmingen. Det var folk som hadde holdt seg for ørene mens vi spilte. Og noen syntes det var så høyt at de reiste.
Men de som ble igjen var heldigvis fornøyde:)

Vet ikke hvor mye jeg skal si om denne jobben, men alt i alt, så¨var det godt å spilt med band igjen:) Det var faktisk ett år siden sist jeg opptrådde med fult band. På Cafe Fiasko i Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar