tirsdag 26. april 2011

Påska mi



Hei igjen:) Hyggelig at du stakk innom!

Jeg har ikke skrevet i bloggen på en liten stund nå, mest fordi jeg har vært litt opptatt med forskjellige prosjekter.

Oppsummering
Akkurat nå er påsken ferdig, og jeg er faktisk litt sliten :P Jeg kom hjem for en uke siden(sist tirsdag) for å treffe familien min igjen. og tilbringe litt tid i studio. Det jeg har gjort er stortsett å være sammen med min far med han sine prosjekter. Det har vært alt ifra å få ut båten på vann, som vi fikk i går. Samtidig så fikk jeg litt tid til å fiske i Bjorevika. Men uten annet enn grums på flua:)

Forrige uke
Det jeg fikk gjort var å fikse noen nye konserter før påska begynte, noe som jeg kommer tilbake til etterhvert. Ellers så fikk jeg spilt inn en ny sang som er inspirert av en aldri så liten krangel jeg hadde i Rena under eksamen i Musikk & Markedet. Den ble kalt "House of Joy" og kommer til å bli lagt ut som en prøve i løpet av neste uke forhåpentligvis.
På sangen ble min kjære venn Tomas Fordelsen med fra gruppen "November Homecoming".
Han var oppe på Evje i forbindelse med en liten hyttetur sammen med sin kone Hilde og datter, Sanne som var i full form. (altså datteren:) hehe

Telt turen
Dagen før gikk jeg og Sanjin Kazagic fra gruppen "Løvlands Allê" på en telt-tur sammen for å samle litt inspirasjon. Vi brente bål, lagde mat og tok med oss gitarene. Vi fikk besøk av Sanjin sine foreldre som heldigvis tok med seg litt ekstra kaffe til oss. Det er en stund siden jeg har truffet dem, så det var veldig kos å snakke med dem igjen.
Utenom det, så fikk vi pratet sammen, og fikk kanskje litt dårligere søvn enn planlagt pga fossen og gjennomtrekket i teltet:P hehe

Idag
Borgersen sin debut album er endelig mikset ferdig og sendt avgårde til Espen, som skal mastre albumet sitt hos selveste personen Peter In de Betou, som har gjort Shanaia Twain og Dimmu Borgir. Kanskje ikke de mest representative personene, i forhold til musikken han lager, men artig likevel:)

Helgen
Det som skjer imorgen er at jeg skal til Kristiansand på en forelesning av Stein Bjelland om musikkbransjen. Samtidig så skal jeg holde foredrag om mine synspunkter av bransjen på Lundheim Folkehøgskole på fredag, samtidig som jeg skal spille en konsert.
Og på lørdag spiller jeg på Folken i Stavanger som jeg ser frem til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar