fredag 29. april 2011

Konsert på gamle folkehøyskolen

Hellu.

Akkurat nå sitter jeg på den gamle folkehøyskolen min etter en meget velykket konsert.
Det var ca 50-60 elever tilstede under konserten og jeg trivdes enormt godt:)

Jeg ble hentet på togstasjonen av min gamle bandlærer "Thor Kristian Rasmussen" som har vært min evige inspirasjon når det gjelder bandledere osv. Vi fikk tid til å sjekke lyden før han måtte reise for å klippe seg:) Thor Kristian er en meget distre og god mann. Han kikker stadig rundt seg i håp om å få inspirasjon til musikken. Det virker ihvertfall sånn:)

Det eneste jeg angrer på med konserten min var det at jeg ikke tok med meg flere enn 15 cdër.
Alle ble solgt rett etter konserten, og jeg fikk bestilling på tre til:) veldig veldig hyggelig!!

Etter konserten har jeg gått rundt å snust på skolen, og hilst på elevene. Som har vært minnerikt og gøy.

Jeg håper en vakker dag at jeg kan komme tilbake hit for å være lærer. Isåfall, så håper jeg å få jobbe sammen med Thor Kristian:)

Vi fikk filmet konserten, så den kommer forhåpentligvis ut i neste uke på bloggen.
Og i morgen spiller jeg på www.folken.no i Stavanger som jeg vet blir drittkult:)

STAY TUNED!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar