lørdag 18. august 2012

De siste ukene


Det har begynt å skje ting og tang i Depuiverden.
Som noen av dere vet så kommer King på Nrk P1 på Mandag som jeg gleder meg masse til. Så i den forbindelse så tenker jeg at det er på tide med en oppsummering.


Releasefesten og konsertene

I.o.m at noen har spurt meg HVOR jeg kommer fra. Siden det står fra tid til en annen at jeg er fra, Evje, Oslo og Kristiansand, eller "Renamusiker" så tenkte jeg rett og slett at jeg skulle poengtere at jeg ER Evjegutt i blodet. Jeg har bodd der mesteparten av mitt liv, og jeg har vokst opp gjennom barne og ungdomsskole på Evje.  Dette var en av mange grunner til at jeg ville ha slippfesten på Aases Verden i samarbeid med de fine folkene som driver dette fantastiske stedet. Jan Erik og Åse Aadal.

                                                       Litt rigging og brødmat må til
                                                Familie og venner stilte mannsterke til festen:)
                                                                  Trangt om plassen
                                                                           Bandet

Ihvertfall, så må de konsertene vi hadde her på Aases være noen av de villeste konsertene jeg har opplevd. Og da snakker jeg også om de banda jeg har sett og hørt før.  At folk skulle bli så gale at de dro meg av scenen var litt i villeste laget:P Men gøy var det!!:)

Som du ser så spilte vi også i Tvedestrand på Goatrock Festivalen den 10 august hvor bandet ble godt tatt imot av fans som kunne tekstene og kjøpte flere album av oss:)



Media

Idet siste så virker det som NRK har fått litt sansen for konseptet Depui. Om det er musikken eller historien som fenger dem må du ikke spørre meg om. Men det jeg kan bekrefte er at vi skal spille live på NRK Kveldsnytt den 23 august kl 21.00 i Trondheim, og da skal vi også snakke litt om det som har skjedd de siste ukene og fremover. Jeg har også fått interesse fra Musikkhuset på NRK, samt flere fantastiske bloggere som f.eks Musikkbloggen . Eller terningkast fem på Radiosør. Og svært oppslag med annmeldelse i FVN som ikke går ann å linke til desverre. 


Ny plate

Som svært få har fått med seg har vi allerede snakket om å spille inn ny plate / EP. Vi har blitt spurt om vi har lyst å komme innom Subsonic Society å spille inn med Vegar Sleipnes som har gjort veldig mye forskjellig. Se en liten introduksjonsfilm :


Vi gleder oss ihvertfall til det som skjer fremover!! Neste stopp blir åpning av det nye skoleåret for studentene på Rena, deretter Trondheim på Familien og Tønsberg etter det:) Stay tuned!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar