mandag 6. august 2012

Releasen nærmer seg med stormskritt!!:)

Hei kjære leser:)
Ser ut som det går litt treigt på bloggen her om dagen. Det skyldes rett og slett utrolig mye forberedelser i forhold til releasen som er i gang!!:)

Nå er det snart to år siden jeg slapp sist utgivelse"Start Healing" som nå nylig ble utsolgt. Men de nye albumene er ihvertfall kommet:) Første opplaget er på 1000 stk som jeg regner med blir solgt i løpet av ett til to år cirka.
Etter å ha jobbet med fantastiske folk i Nordic Records og Look Promo har jeg endelig hatt guts til å starte eget plateselskap "Ghost Town Artist" som i mine øyne er ett lite selskaps om har fått tak i noen av de kuleste artistene i Norge:)  Dette kommer jeg mer tilbake til når det er litt mer spikra.

Singelene
Som kanskje noen har fått med seg så har jeg selv gitt ut to singler som har mottat veldig bra tilbakemelding. Manhood som var den første, ble anbefalt av Wimp og P3 og ble tatt imot på en flott måte av publikum:)
King som er nummer to i rekken har allerede nådd NRK P1 sin C-liste f.o.m den 20 august. Og til nå ser det ut som det blir tre fire radio intervjuer med NRK:)

Utover dette så er plata klar for selve utgivelsen 17 august. Den blir da sluppet gjennom Musikkopperatørene og Phonofile. Den kan også bestilles her på Platekompaniet sine hjemmesider:)

Det jeg kan si nå er at jeg skal til Evje og Tvedestrand å ha selve releasefesten på Aases Verden den 10 august. Har hørt rykter om at det allerede er ferdigbooka en av to dager allerede:)

Jeg skal prøve å holde deg oppdatert på det som kommer til å skje innenforbi releaseperioden. Håper du fikk noe ut av å lese bloggen i dag:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar