tirsdag 28. august 2012

Oppsummering av turen

Heisann gutter og jenter!

Nå har jeg og Joachim hatt en sinnsykt moro uke. Desverre så er det ikke alt som passer på offentlige medier som blogger. Så jeg tar med meg det greie:)

Kort oppsummering så bodde vi hos tidligere turnekompis Espen Bjørholt fra bandet jeg nettopp har signert. Tripod.
Her var vi i to dager etter vi var i Rena å spilte på åpningen av studieåret 2012.
Noen av bildene illustrerer en del hva vi har gjort da. F.eks laget ny sang"Starlight Rose", vært på besøk i NRK studio hos Kveldsnytt på P1. Sett på Nidarosdomen, solgt masse cder og venta på NSB som var forsinket igjen....
Til slutt, og det siste jeg husker fra lørdag. så ble det en B52. Poff....

Sist men ikke minst. Vi fikk en to sider sak i Agderposten idag, en firer av Østlendingen og en anbefaling av Wimp mot Tyskland:) Pretty good day eyh:)?


     








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar