tirsdag 21. august 2012

Turnedagbok

Hei hei:)

Det ser ut som jeg fikk litt mer lesere på bloggen enn hva jeg trodde. Så da kommer jeg til å legge ut noen flere på sikt.

Rena




Som endel av dere vet så er jeg fremdeles student på Music Management siste året. Og i den sammenheng har jeg blitt spurt om åpne skoleåret 2012 for de nye studentene. Denne gangen tok jeg med meg Joachim på gitar. I og med at jeg ikke hadde planlagt å ha flere med meg så måtte vi omrokkere litt på planene. For eksempel som du ser på bildet her:)

Men "konserten/sangene" vi spilte gikk kjempebra, og jeg tror det var litt over 300 som kom på selve oppmøtet. Og samtlige ville gjerne hilse på når vi kom på pubben litt seinere på kvelden.
Dette bildet ble tatt rundt i fem tida på dagen, og sier kanskje litt om hva studentene har planlagt denne uka:)




Helt til slutt, så tok Anette Trettbergstuen som vi oppfordret til å la Depui en vakker dag spille på Stortinget:) Hvem vet:) ?





Avsluttningsvis, så kan jeg glede dere med at King har fått enda en liste plassering på www.ordentligradio.no. Jeg ikke når den kommer ut der, men mest sannsynelig de neste dagene. Og jeg fikk tilbakemelding om at den også blir spilt på Radio Ludo flittig:)

Imorgen skal jeg på besøk til Nrk. Og jeg kommer mest sannsynelig til å lage en liten blogg om det også:)

Stay tuned!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar