mandag 28. februar 2011

Arendal Munkehaugen Kultursenter


Hei der, Fikk ikke tid til å skrive alt som skjedde de to dagene i går siden jeg satt på en nett cafe i Oslo skrev alt jeg kunne på 15 min.

Men ihvertfall til Munkehaugen. Der kom jeg og bandet etter litt forsinkelse. De stoppet innom Kristiansand by for å spille på Charlies klokken 4 på ettermiddagen. Der hadde de også selvsagt fult hus:)Konserten var veldig velykket, og mange sørlendinger så ut til å like det de hørte.

Innover
Når jeg tok bussen mot Arendal, så fikk jeg melding av Jan Roger som sa at bandet lå ca 8 km i timen på vei til Arendal. De hadde fåt besøk av en brøytemaskin som dekket begge feltene. Allikevel så kom de seg fortere ned enn meg:P

Konserten var vill!
Min egen konsert var selvsagt ikke det. Litt vrient å få folk til å hoppe opp og ned med kassegitar. Men noe man kan gjøre med kassegitar, er jo allsang:) Litt sån rundt bålet greier.
Så folket som var der sang på King og Start healing. Akkurat som planlagt:)

Tilbakemeldingen var veldig positiv, men det finnes alltid noen raringer her i verden.
Etter ett par konserter i Arendal, så har jeg begynt å få noen fans til å komme på konsertene mine. En av disse spurte veldig rett ut om jeg ville høre en sang vedkommende hadde laget. Og det endte opp i at jeg ble sunget inn i øret ute i ganga.....Merkelig!

Men jeg følte ting gikk bra for seg:) Eneste jeg angrer på er den Jamson flaska jeg kjøpte på hotellet. Klokken fire på natta.(jeg kan være ganske overbevisendes på fylla om at regler er til for å brytes i baren:)

Så vil jeg til slutt takke gjengen i Lady Moscow for de fantastiske konsert opplevelsene jeg fikk!
Og tusen tusen takk for at dere betalte reisepengene mine! Det hadde dere ikke trengt:)

Stay tuned for neste blogg om navntyven i Kristiansand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar