tirsdag 22. februar 2011

Uten leilighet

For tiden må jeg bite i det sure eplet. Har klart å glemme romnøkkelen min til leiligheten min.
Så den siste natta har jeg overnatta på fellesrommet på Asylmotaket med hjelp ifra de snille beboerene her:)
Kaja har lånt meg dyne og pute, Ingeborg har lånt med en pizza og Susanne har lagd thai te til meg:) Så jeg klarer meg heldigvis. Hehe

Savner en egen dusj, og en datamaskin som er min egen. Heldigvis så var det varmt når jeg sov til morran idag. Men har ikke tannbørste eller muligheten til å bli litt reinere enn en uteligger.
Enkelte alternativer er selvsagt en offentlig do, der jeg kan hive vann i ansiktet og munnen.

Akkurat nå sitter jeg på fellesrommet på asylet for å så ta turen videre til min kjære Polly som feirer bursdag imorgen:)

Vel, dette var ikke helt musikalsk, men håper noen lærer av mine feil:P Ikke glem nøkkelen din!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar