mandag 21. februar 2011

By:Larm

Hey!

Jeg fikk truffet enormt mye folk jeg ikke hadde forstilt meg. Og utrolig hvor hyggelig de var!

Mine hensikter med å reise på by:larm var mest for å promotere meg selv. Men det så ut til å ende opp i at det ble helt andre ting istedenfor. Tim, Depui, Kristoffer Aksnes og Poor Edward ble de jeg fikk pratet om.

Jeg fikk truffet:


Karmakosmetix - Manager og plateselskap til Honningbarna

Hacate - Publishing assistenten

Tom Brekke fra Ccap i Stavanger

Rytmisk Fabrikk i Arendal

TIM - Bandet jeg booker for

Nordic Records - Firmaet jeg booker for

Daniel Engen - Daniel engen productions i Stavanger

Kjetil nordhus - leder for SØRF i Kristiansand

Og en haug av arrangører for ulike festivaler


Konsert og festing

Festingen var så som så, fordi jeg stadig med mer sliten den ene dagen etter den andre.

Konsertene var i mine øyne litt lunke eller slappe om du vil. TIM var kanskje det bandet som fikk meg til å smile mest fra denne begivenheten. Pga tight spilling, god tilstedeværelse og enromt trøkk i spillingen. Disse gutta har nådd lengre enn jeg noen gang kommer til å gjøre!!


Ellers så fikk jeg truffet masse rare folk rundt omkring. Bla en låtskriver fra Norge som hadde bodd i USA i tre år. Han meg og Susanne var på tur rundt i Oslo for å finne band. Noe som resulterte i at vi fant ett rolig sted på Grensen som heter "Bar & Sigar".

Ett tydelig høydepunkt for kvelden.


Vil bare gratulere Kvelertak til slutt, som stakk av med Statoil stipendet. Vel fortjent Stavanger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar