søndag 13. februar 2011

To konserter i Norge

Turen til Oslo og Mandal var veldig gøy:)

Jeg fikk lov til å spille sammen med Terje Tylden sitt band fra Oslo på Cafe Mir på Onsdag 9 feb. Det er bandet til gamle trommisen i Depui, Ole Martin Thorset.

Det var ca 50 stk tilstede under kveldens konsert. Som satt å nilyttet til alt jeg fremførte.
I publikum hadde jeg gleden av å spille for Bjørn Magne Hansen fra Sono Records i Tjekkia. Som ville inngå ett samarbeid med meg. Vi skal forresten ha ett nytt møte neste uke under by:larm om videre samarbeid.
Tuva Syvertsen fra Valkyrien Allstars kom inn døra rødsprengt i ansiktet etter jeg var ferdig.
Hun fikk med seg en mikset cd med de låtene hun var med å spilte på. Har enda ikke fått tilbakemelding om den fra henne. Men tror den som er stille, samtykker:)

I Mandal så spilte jeg og min gode venn Johnny Kahlua. Vi fikk ett kjempefint hotel, god mat og masse fine folk som en opplevelse denne kvelden.
Eneste problemet var at publikum var klar for cover låter. Dette merka vi godt når vi spilte eget matriale. hehe
Men til vår fordel så dro vi avgårde med noen gode cover låter som satte stemninga i gang:)
Dans og sang:D

Kusinen til pappa var også på Mir konserten,(Åse Karlsen:) og filmet flere av sangene. Som du kan se under her:)

Bent


http://www.youtube.com/watch?v=yO_rS3aXH_U&feature=player_embedded

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar