fredag 27. mai 2011

Følelsen rett før en konsert!


Oi, hvor skal jeg begynne?

Sitter på Bryggetaket i Fredikstad etter da 8 timers reise fra Evje nå. På toget traff jeg en kjempehyggelig svenske som også skulle ut å spille. Men i Gotteborg.

Akkurat nå er nervene i høgspent, og jeg klarer ikke å slappe av i kroppen. I lokalet sitter det ca 20 stk jeg ikke kjennerl Av dem er 15 stk menn, og 5 stk motsatt kjønn. Lydprøven har godt fint, utenom ett svært smell pga dårlige kabler på huset:P hehe(kvekk)

Har nettopp tatt meg en glass "Stett" med øl(0,35 cl) for å roe ned nervene. Vet ikke helt om jeg kommer til å bli drept av publikum eller om de kommer til å elske det. Jeg satser på 20/80.

Hva gjør man før en konsert?
Jeg liker at ting er litt rolige rundt meg. Ikke folk som stresser meg, og forteller meg hva jeg skal tenke på. Si, spille eller i det helletatt NOE som helst. Akkurat nå så føler jeg ett stort behov for å skrive blogg, bare for å roe ned nervene.
Har skrevet en sang om hvordan jeg har det, og forhåpentligvis så kan jeg dele den med deg en gang.

22.33
Det strømmer på. C a 30 folk i lokalet, og det blir ikke mindre. Vi får håpe det går bra.
Folk skriker når Plumbo kommer på høytallerene. HJELP!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar