søndag 29. mai 2011

To konserter og 90 mils reising



Hei:)

Etter over 90 mils reising bak meg denne helga, så kan jeg endelig slappe av:)
Fikk gjort min første puppesignering i går også:) hehe

På fredagen som var, så besøkte jeg Bryggetaket i Fredrikstad som jeg skrev om i forrige blogg innlegg. Der jeg var ganske nervøs av meg og fortalte litt om hvordan man kan føle seg rett før en konsert. Men i enkelte tilfeller så blir det ganske så velykket:) hehe.

Les blogginnlegg fra konserten min på Skrotorama.no

På veien bort til Fredrikstad, så satt jeg og Roy Halvor Frimandslund å pratet på bussen fra Kristiansand til Oslo. Veldig heldig for min del, siden internett ikke virket på bussen:)
Når jeg kom til Oslo S, så tok jeg meg en kjapp røyk og hoppa direkte på toget til Fredrikstad som gikk i retning Gotteborg.
På toget der så traff jeg en gitarist som het Kristian fra Sverige. Han var på vei til Sverige for å gjøre en konsert der borte. Noe som sikkert var gøy:)

Selve konserten var veldig nervepirrende i starten, men når jeg først fikk starta, så gikk det meste av seg selv. Eneste som plaget meg var en full fyr på 20 år. Som ropte "TORE TANG!"
Min umiddelbare reaksjon var enkel.
- Ser jeg ut som en jukebox?

Rett før konserten holdt på å bli ferdig så skulle jeg King. Så kom det inn en jente jeg kjente raskt igjen. Karin Dahl fra den perioden jeg bodde i Kristiansand. Hun hadde vært på Revy med sine venniner tidligere på kvelden.
Resten av kvelden gikk til narsj, og pilsing. Som var veldig kjekt:)

Kulturnatta
Etter mange byttinger fram og tilbake på tidsrommet jeg skulle spille på så ble det omsider klokka 21.00. Etter min menning så var det veldig uproffisjonelt av program ansvarlig , Louis Holdbrook. For å forklare det enkelt, så ble jeg spurt om å bytte fra klokka 22.00 til 13.00. Noe jeg tydliggjorde med å si på mailen jeg sendte med påmeldingen, at det kunne jeg IKKE pga jeg måtte reise fra Fredrikstad klokka 8 om morgenen om jeg skulle rekke det. Jaja, bla bla. Bytting og herjing ihvertfall.

Konserten var ihvertfall veldig koslig:) Bestemor, tante, onkel og mange andre gode venner kom:)
På en måte så var det veldig behaglig å prate med publikum jeg kjente. Kontra forrige dag:)(refererer til Tore tang fantomet:)
Sånn var det ihvertfall:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar