lørdag 26. mars 2011

Ferdig i studio og klar for intimkonsert på Soria Moria

Nå begynner det å bli en drøy uke siden jeg skrev sist innlegg. Siden jeg har skjønt at studiotid er dyrt, så har jeg valgt å oppdatere statusen på facebook i stedenfor å skrive lange blogger.

Urban Sound Studio
Denne uken har meg og Thomas Wang spilt inn fem sanger.
To av låtene er aldri blitt vist til noen før. De er faktisk så ferske at de ble ferdig i studio, med både tekst å melodi. Sangene jeg har skrevet i det siste har blitt inspirert av mitt norske favorittband, Lady Moscow fra Oslo. Og ettersom jeg var så heldig å kunne bli med dem å varme opp for dem på to konserter, så har jeg fått god kontakt med dem.
En av dem var spesielt trommisen Truls. Som er etter min menning helt PERFEKT til sangene vi spilte inn.

Den første låta vi viste ham (Demon Heartache) gjorde han mer eller mindre på ett opptak. Ikke nok med det, han hadde ikke hørt hele låta først engang! Trodde jeg hadde sett mye i denne bransjen, men aldri det!

De andre låtene bærer preg av party faktor hvor folk kan danse og hoppe litt. Jeg er litt ferdig med de triste og dramatiske sangene for en stund. Jeg vil skape liv i stedet jeg spiller på, og ikke få folk til å grine mer.

F.eks en sang som heter "Manhood" som handler om at jeg ikke vil være damas tøffel blei skikkelig allsang på refrenget. Det kom også bare tilfeldigvis med en feil hvor jeg kjeda meg. Men melodien ble så bra at den satt :)

Soria Moria konsert i kveld !
Nå sitter jeg på en nettbutikk på Torshov og venter på at det nye konseptet "Live'o Rama" sitt managment skal åpne. Gleder meg, selv om det kommer til å bli en lang dag.
Alt har gått fint i dag egentlig. Lydsjekken, folkene jeg har hilst på og jeg fikk til og med lånt leilighet av min søster sin vennine, Keth i Oslo mens hun var bortreist.

Vel, nå må jeg komme meg tilbake før jeg kommer for seint:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar