tirsdag 8. mars 2011

Kina turne bekreftet og betalt!


Ding dong dei!!!

Jeg fikk melding igår kveld av Steinar Hjelmbrekke om at turneen til Kina er bekreftet fra 3-18 juli!!
Idag har jeg vært helt i hundre hele dagen med tanke på dette:) Bare tanken på å reise til en så fremmed plass, og ikke minst renvaske mitt rykte hos FVN. Hvor jeg for mange år siden sa at Page Down(mitt gamle band) at vi skulle gi ut release singelen våres. Han som da jobbet med å skrive denne saken ringte da til prosjektansvalig Kjell E.Moberg og forsikret kilden jeg hadde gitt ham. Men det som skjedde var det at Moberg sa at vi skulle på TURNE! Noe jeg ikke hadde avklart. Deretter ble det aldri noe av denne turen, som FVN ikke likte. Siden de hadde gitt falske forventninger til sine lesere.

Finne hverandre
Nå er det ihvertfall bekreftet at jeg reiser lørdag 2 juli. Akkurat nå vet jeg ikke om de andre reiser samtidig med meg, men jeg vet at jeg skal møte Steinar i Beijing kl 09.50 den 3 juli.
Hehe, Beijing er heller ikke kjent for å være ett lite sted, så jeg håper virkelig han finner meg:P

Konsertene
Turneen blir 10 konserter. Datoene og stedene skal jeg poste etterhvert som de kommer.
Det er en kinesisk pønker ved navn Kang Mao fra bandet SUBS som booker konsertene for oss.
Stay tuned for more Chinesee stuff!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar