onsdag 16. mars 2011

Skuespilleren Bent?

Hmm, nå fikk jeg endelig brukt for den forferdelig dårlig skuespiller teknikken jeg lærte ved Universitetet i Agder på Teaterlinjen i 2008!

Jeg ble spurt av første klasse på Mediaproduksjon om jeg ville ta på meg en hovedrolle som en jounralist som var fyllik, så takket jeg fort ja til det:) Kalt, Lars! Som har fått sparken fra NRK.

Filmen går ut på at jeg har kjørt meg fast langt inne i skogen etter jeg har mistet jobben min. Dette var vi ute å filmet igår fra klokken 17 til 20. Og det var faktisk dødskaldt!!
Fikk forresten kjørt bil uten lappen, samtidig som jeg fikk servert Jack Daniels og Captain Morgan:P

Innspillingen i dag
Det var heldigvis litt varmere når vi gjorde shoot idag. Det fant sted på Bobbos(tredje gang jeg har lånt bobbos på 7 dager), hvor vi filmet en bar scene, der jeg møtte Kim og Ole som fortalte meg en historie om en morder. Og deretter skal vi følge denne personen mot det perfekte mord:)

Jaja, mer kommer etterhvert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar