lørdag 5. mars 2011

Foto shoot på Bobbos


Idag klokken 12.06 fikk jeg ett ping på facebook chatten min av Niki Mæhle om å stille som modell for bachelor oppgaven deres.
Dette hørtes jo selvsagt kult ut, og jeg spurte hvor det skulle være.

Siden de lurte på det samme, så foreslo jeg Bobbos hvor jeg hadde release konsert i oktober med Depui. Så jeg ringte ned til Roger som er barsjef og spurte om vi kunne låne stedet i noen timer.
Etter mange øl og samtaler med vedkommende, så svarte han kjapt ja. Og vi dukket opp en time seinere.

Fotograferingen
På shooten var Niki, Anne Linn, Andreas og Øyvind på besøk. Og selvsagt Roger:)
Vi prøvde litt forskjellige ting i starten, og fant ut at vi skulle starte med en skinnsofa som bakgrunn. Denne funka veldig bra syntes jeg og de andre, og gav litt moderne Johnny Cash/James Dean tema fra seg. Utenom at jeg var iført brunt og ikke svart:)

Ellers så prøvde vi litt røykebilder (bwaha:) selv om ikke bartenderen var veldig begeistra for dette. Men det ble veldig kult!

Tror det blir en rød tråd i bildene mine etterhvert, at jeg får lov til å røyke mens jeg blir fotografert:)

Vil si tusen takk til alle som var med på shooten! De kan anbefales på det sterkeste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar