torsdag 3. mars 2011

Kina nærmer seg


Idag har jeg vært på telefonen med min gamle klassekamerat og musikk-kollega Steinar Hjelmbrekke. Vi reiser faktisk til Kina sammen i juli etter han er ferdig med sin turne med K-Jell som skal dit to uker før oss.

Ting ser ut til å klaffe ganske bra nå. Eneste som gjenstår er visum og fly biletter. Noe som er en ganske høy utgift. Ja, pluss reisepenger og overnatting i Kina.

Men jeg er heldigvis ikke kjent for å være en sløving når det gjelder reise lange avstander for å bygge opp en ny fanskare. Noe jeg håper jeg klarer når jeg er ferdig med turen min.
Gjør seg klar
Jeg satt faktisk oppe til klokken 04.00 i natt å spilte ett spill som heter "Rock tour" som er ett type manager spill, hvor man hjelper band på turne og diverse med å tjene penger. Tror jeg skal prøve å dra nytte av dette på vår tur:) hehe, uten å si hva planen konkret er for noe.

Vi skal ihvertfall reise to uker sammen, meg Steinar og han sitt band "Steinar Hjelmbrekke and the Ramshackles". Det gøye med bandet han sitt er at gamle gitaristen jeg spilte med "Bård Årvik" var leadgitarist i mitt band i forfjor. Så vi skal igjen på tur sammen:D

Diverse

Utenom det så har jeg fått tilbud om å komme på en showcase i ett nytt land. Men det er noe jeg kommer til å fortelle mer om etterhvert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar