torsdag 10. mars 2011

Nye spillejobber og intervju




Nå har jeg i de siste to dagene vært opptatt med organsiering av spillejobber og diverse intervju.
Jeg kan gledelig fortelle at jeg har fått spillejobb på Jokeren på Harestua 3 Juni, Kulturnatta i Kristiansand 28 mai, Bryggetaket 27 mai og Stavanger Musikkfest 4 juni.

Håper det kommer flere jobber etterhvert jeg kan bekrefte.

Studio idag
Idag har jeg vært i studio og hjulpet Terje Kristoffersen med sin eksamenslåt. På skolen har enkelte elever ett fag som heter musikk produksjon som går ut på å bli produsent.
Som jeg skrev på facebooken min så er det er poplåt han og Magnus Clausen i klassen min har laget.
I min musikkverden så finnes det ikke noe som heter rasisme, og jeg hjelper gledelig andre musikkvenner med musikken sin. Uansett sjanger!

Vel, ikke mye spennende som har skjedd ellers annet enn at det kom ett bloggintervju idag på norskmusikk.org.

Vel hilset!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar